Πολιτική Επιστροφής
Πολιτική Επιστροφών e-shop
Δικαίωμα υπαναχώρησης αποκλειστικά για αγορές προϊόντων μέσω του e-shop της NEOCON A.E.
Η NEOCON A.E. δίνει μεγάλη σημασία στην άριστη ποιότητα των προϊόντων της.
Εάν έχετε προβεί σε αγορά προϊόντων της NEOCON A.E. μέσω του e-shop μας και για οποιονδήποτε λόγο υπαναχωρήσετε σε σχέση με κάποιο είδος ή το σύνολο της αγοράς σας παρακαλούμε να το επιστρέψετε το συντομότερο δυνατόν και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του και θα είναι χαρά μας να σας το αντικαταστήσουμε ή να σας πιστώσουμε όλο ή μέρος του ποσού της αγοράς.
Απαραίτητη προϋπόθεση -σε κάθε περίπτωση- είναι το επιστρεφόμενο είδος να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να έχει άθικτη και πλήρη τη συσκευασία του, με το σύνολο των εξαρτημάτων - αξεσουάρ του και κάθε άλλης ή πρόσθετης παροχής – ωφελήματος που δόθηκε με αυτό ενόψει της αγοράς (π.χ. δώρο-επιταγές, πρόσθετο ή άλλο προϊόν κλπ.), τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του ή παράδοσής του (απόδειξη λιανικής πώλησης/Δελτίο αποστολής ή Τιμολόγιο/Δελτίο Αποστολής) και κάθε άλλο συνοδευτικό του έντυπο ή στοιχείο (π.χ. ετικέτες, ταμπελίτσες, έντυπο εγγύησης, οδηγίες χρήσης κτλ.) καθώς και με την συσκευασία του και λοιπό περιεχόμενο αυτής σε άθικτη και άριστη κατάσταση (π.χ. κουτί, φελιζόλ, νάιλον, μπαταρίες, οδηγίες χρήσης κλπ.) και με συμπληρωμένο το ΈΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ-ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ.
Να σημειωθεί ότι για κάποια είδη, για λόγους υγιεινής ή ασφαλείας δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές. Πριν την αγορά τους παρακαλούμε να λάβετε υπόψη το ανωτέρω.
Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται πως τα έξοδα αποστολής που χρεώνονται στον πελάτη για την αποστολή και παράδοση της παραγγελίας του σε αυτόν, δεν επιστρέφονται. Ομοίως δεν επιστρέφονται έξοδα συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών.
Επιπλέον, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος, όπου οριστεί, κατόπιν συνεννόησης του πελάτη με την «Εξυπηρέτηση Πελατών» της NEOCON A.E. στο τηλ. 210 700 1495. Ουδεμία αξίωση δύναται να προβληθεί έναντι της NEOCON A.E. από τον πελάτη ή/και τρίτο εμπλεκόμενο σε σχέση με την καταβολή του κόστους μεταφορικών που θα απαιτηθεί για την επιστροφή του προϊόντος στη NEOCON A.E..
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από τη RIVIAL A.E., η πίστωση χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με επιμέλεια της NEOCON A.E., μέσω πίστωσης στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή στον λογαριασμό του με την οποία έκανε ο πελάτης την συγκεκριμένη αγορά (βάσει δήλωσης του πελάτη) και για τα στοιχεία της οποίας θα ενημερώνει τη NEOCON A.E..
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστρέφονται κατεστραμμένα ή ελλιπή η NEOCON A.E. δεν έχει την υποχρέωση να τα παραλάβει ή έχει το δικαίωμα να τα παραλάβει και να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και οιαδήποτε εξ αυτής της αιτίας βλάβη της, και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη. Εν γένει, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής, ανεξαρτήτως αιτιολόγησης, θα πρέπει ο πελάτης να έχει πλήρως εξοφλήσει το χρέος του προς τη NEOCON A.E., τόσο όσον αφορά το κόστος του είδους, όσο και τις χρεώσεις μεταφορικών.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η NEOCON A.E. δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.
Εξαιρέσεις από δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής
Τα δικαιώματα επιστροφής και υπαναχώρησης που προβλέπονται ανωτέρω δεν ισχύουν στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Το προϊόν έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, είναι δηλαδή εξατομικευμένο.
- Ο πελάτης έχει επισκεφθεί φυσικό κατάστημα της NEOCON A.E. και έχει λάβει παραγγελία του προϊόντος που αγόρασε τελικώς μέσω του e-shop μας.
- Προμήθεια σφραγισμένων προϊόντων τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. στρώματα, σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), όπως και κάθε προϊόν που έχει τροποποιηθεί/πλυθεί/χρησιμοποιηθεί.
- Προμήθεια προϊόντων τα οποία λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα ή συνδεδεμένα με άλλα στοιχεία.
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα με τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο 210 700 1495 από Δευτέρα έως Παρασκευή (9:00-17:00) ή να μας αποστείλετε e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Πολιτική Επιστροφών Καταστημάτων
Για επιστροφές προϊόντων που έχουν αγορασθεί από φυσικό κατάστημα της NEOCON A.E. αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.